maandag 21 april 2014

Beginners weekuitdaging 3

Hier ben ik weer!

De derde beginners weekuitdaging (of kort BEWE) was van een heel ander kaliber... Deze keer niet binnen het vierkant, maar binnen de cirkel. De uitdaging vind je hier. De opdracht was om binnen een mandala een aantal bloem- of plantachtige patroontjes uit te proberen.

Verdigogh, Pokeleaf, Fleurette, Pokeroot, Lilypads, Hanging garden

Ik probeer toch om elke keer zoveel mogelijk van de "opgelegde" patroontjes te gebruiken. Door binnen de cirkel te werken, kon je zelf kiezen hoeveel vlakken je creƫerde, wat dat alweer makkelijker maakte.
De patronen die we moesten gebruiken, waren er die ik zelf eigenlijk raar of zelden kies in een tangle. Tijdens deze uitdaging kon ik ze dan toch eventjes oefenen. 
Waar ik wel problemen mee had, was om de patroontjes netjes in elkaar te laten overvloeien, ik vind niet dat ik daar erg in geslaagd ben... Ook het evenwicht tussen licht en donker heb ik nog niet helemaal onder de knie, vind ik. Werkpuntjes dus, waar ik zonder deze uitdaging niet zo gauw achter zou gekomen zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten