zondag 20 april 2014

Art-tangle: Beginners Weekuitdaging 1

Onlangs ontdekte ik een nieuwigheidje (of toch nieuw voor mij): Clubs.nl
Daar kwam ik algauw uit op dé tangle-club bij uitstek voor Nederlandstaligen: http://art-tangle.clubs.nl/

Magda - de beheerster - heeft daar ook voor beginnende tanglers een aantal uitdagingen gepost, 20 in totaal. Elke uitdaging focust op één bepaald deeltje van het tanglen, zij het nieuwe patroontjes, nieuwe strings, nieuwe manieren om patroontjes te gebruiken, ... 

Toen ik deze week de slaap niet kon vatten, ben ik er maar meteen ingevlogen en ziehier het resultaat!

Buttercup, Keeko, Lightning bolt, Vache 1

De eerste uitdaging vind je hier: Aurora's Droomwerelden.
Dit is niet mijn beste werk, maar het kan ermee door. Het schaduwen van Buttercup was niet zo simpel - en de schaduw in het algemeen is niet zo duidelijk zichtbaar - maar het was een leuke oefening. 
Het feit dat je bij de basis van Zentangle begint (vierkantje met kader en een string), maakt het overzichtelijker en je hebt houvast voor het verloop van je werkje.

Heb je nog opmerkingen of ideetjes om te verbeteren? Laat dan een berichtje achter!

1 opmerking: